all theese lovely shoes









Jag älskar skor med en lite roligare klack! Har en hel drös i min inspirationsmapp. Fast bäst är ändå den understa bilden, kilklacken med rymdmönster. Säg gärna till om ni vet varifrån man kan få tag på dem (eller hur man fixar till dem själv!).

Jag sitter just nu och good feeling-surfar. Det betyder snäll mysmusik, inpirationsbloggande och läsning av glada och trevliga bloggar. Vi satt ett gäng och berättade spökhistorier för varandra, naturligtvis blev alla totalt uppskrämda och naturligtvis sover inte Johanna hemma just inatt. Just my luck.

Happy thoughts.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tror att de nedersta är från black milk clothing. Samarbete med Jery Kyle. Black milk är helt störda, deras leggings gör att jag aldrig vill handla nån annan stans. Man kan beställa från deras hemsida men dyyyyrt. Kanske om Mn går ihop o delar frakten?

2012-04-25 @ 10:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0