we are the real people



Låter jag verkligen sådär? Hujeeeda mig! Anyways. Det var så sjukt varmt att sitta och hänga i solen på altanen idag, indiansommar or what! Det är fredag idag och planen är att ta det chill och jag ska se till att Elmaze får tummen ur rumpan och klipper mig senare. Behöver toppa håret lite så det kan växa ut som ogräs. Mmmm ogräshår. 8)

Men nu måste jag väcka Martin så vi kan städa för Majalicious som kommer imorron. Fiiiint ska de va! Annars kryper hon omkring här och drar fingret i dammet. Så kan vi inte ha det. Och snabbt ska det gå så man kanske hinner sätta sig på altanen igen i kvällssolen, med ett glas vin kanske till och med.

Kommentarer
Postat av: yooursofine

hahaha

"ANAMM-NAMM"

2011-09-16 @ 19:28:46
URL: http://yooursofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0