imagination is more important than knowledge

God kväll fina ni! ♥ Har ni haft en bra dag? Jag måste bara beskriva min matorgasm jag precis hade. Jag och tjejerna smörstekte kantarellerna och gjorde en enklare stuvning på trunpetkantarellerna vi plockade igår och åt nyss. Kan ni bara förstå hur gott det var? Och så är det ju som det alltid är med svamp, det är bara precis så mycket att man hinner njuta men alltid för lite in the end. Mjau! Måste ut och plocka igen snart, I just can´t get enough!

Nog om mat. (Kan det nånsin vara nog om mat??) Jag har dansat en massa massa massa idag! Vi startade dagen med en anatomiklass (jag råkade somna en stund..) och hade sedan introduktion i house. Så förbannat roligt detta ska bli! (By the way så råkade jag somna även där, under en lugn stund när vi satt ner och lyssnade på historien om musiken. Oups.) Efteråt tränade jag mina breakingskills och stretchade. Och så har jag och mitt crew haft lite egen träning nu under kvällen också.

Jag är lite trött i kroppen nu, men det är skönt. Och det är framförallt skönt att vara trött fysiskt, och inte psykiskt - vilket jag är bra mycket mer van vid annars. Att lägga sig på kudden efter att ha tagit ut kroppen ordentligt dag efter dag är fantaaastiskt. Fast kanske inte lika bra att jag alltid somnar så fort jag lägger mig ner, oavsett om jag ligger på ett hårt och kallt golv eller någons mage. Jag somnar så fort klassen får ett lugnare tempo. Aj aj aj.


Blev lite saknig såhär på kvällskvisten. Fina fina Charles. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0