igår

Jag och Johanna fick bra flyt på dagen igår. Efter att vi haft en grym lockingklass satte vi igång med att korra lite till showen vi ska sätta upp. Elmaze var sängliggande och sjuk hela dagen så hon kunde inte vara med dock. :( Men det blir nog en snygg show iallafall! Efter middagen passade vi på att springa i spåret (i regn, ska tilläggas.. hurtigbullar!). Och precis efter att vi myst med fotbad och film skulle jag sätta mig och blogga, när Elmaze får en allergisk reaktion. Hon fick en härom veckan också, en väldigt allvarlig, så därför ringde vi ambulans och tillbringade resten av kvällen/natten där. Det var inte så farligt denna gången, som tur var. Men vi tröttnade på att vänta så alla kurade ihop sig i sjukhussängen och somnade nästan när vi fick vänta. Fyra pers var lite trångt! Men mysigt. 8)


Lånade en bild från Stockholm av Kendi, jag och Elmaze på Waynes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0