hemlisar hemlisar ^^

Hihihi jag älskar att smyga runt med hemlisar! Martin fyller år imorgon (idag för att vara helt korrekt) och jag har försökt fixa lite till honom inför the upcoming tjugotvåårsjubileumet! Smög iväg på förmiddagen för att handla lite, vi hade nämligen inga klasser idag förrän vid sex på kvällen. Sedan har jag, Johanna och Martin pysslat med annat idag också som vi kan ta vid ett senare tillfälle. Men ikväll efter att den superjobbiga breakingklassen var slut så förbjöd jag Martin att komma ut ur rummet så jag kunde trixa lite i fred. Det blir nog bra! :D

Synd för honom bara att vi har vattenfys imorgon bitti. Freeze vet om att Martin fyller år och kommer antagligen inte vara extra snäll, men säkerligen tvärtemot! Heheheh.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hälsa Grattis till Martin från oss! Så himla mycket grattis!

2011-09-27 @ 20:54:48
Postat av: elin har ordet

*Jag har hälsat! :)*

2011-10-02 @ 19:21:58
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0