helgutflykt blev en skön flykt

Hur mår ni? Det var ett tag sedan nu! Jag är nu hemkommen efter en resa till Göteborg med lite folk från klassen. Det var skönt att komma ifrån lite, även om det kändes bra att komma hit igen idag. Fredagen var ganska tung, vår älskade Charlie gick bort på eftermiddagen, så jag ville väl mest komma ifrån lite för att kunna tänka på annat. Skulle egentligen ha åkt hem till Växjö, men biljetterna var svindyra så jag får ta det en annan helg istället.

Men väl i Göteborg så hann vi med att gå ut och ta ett glas, shoppa lite och ta en tur till Liseberg. Jag köpte bland annat världens sötaste mössa och en högtalare till datorn eller ipoden. Bara bra grejer helt enkelt. Träffade också lite oväntade Växjöfolk och andra goa gubbar från Göteborg. Kul helg, precis vad jag behövde. :)


Bilresan upp, Elmaze droppade av i Borås när vi fortsatte till Götet.


Vi käkade lite då och då.


Vi åkte en massa karuseller.




Och blev tillsagda att lägga undan kameran ur högtalarna.


Jag fegade lite och fick hålla väskor.

Kommentarer
Postat av: pancake

usch, så jobbigt för er! vad hände med lilla Charles? Många kramar

2011-09-11 @ 21:18:27
Postat av: elin har ordet

Jaa.. det funkade inte längre, han fortsatte kissa inne hos hanna och martin. vi kände att vi inte kan tvinga någon annan att stå och och kämpa för honom på samma sätt som vi. ch vi hittade inget annat alternativ. Men det är hemskt och förjävligt. :(

2011-09-11 @ 21:23:10
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Tänker på er!

2011-09-12 @ 13:38:30
URL: http://lellaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0