HAPPY B-DAY! :D

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Martins 22års dag! HURRA HURRA HURRA HURRAAAA! Jag (med fin hjälp av tjejerna) smög omkring efter klassen igårkväll och fixade att hela klassen kom in och sjöng för Martin tidigt på morgonen idag. Jag gick dessutom upp ännu tidigare för att dekorera en kladdkaka jag bakade igår, superfint! Han blev jätteglad, och i present av mig fick han en rutig skjorta och en mysig tjocktröja. Mamma och pappa hade också skickat lite roliga grejer på posten till honom. Han fick det paketet redan förra veckan, så jag har fått slåss med honom för att han inte skulle öppna det för tidigt!


Superglad liten pojke!


SJukt morgontrötta allihopa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0