flyttanmälan

Jag har bytt roomie här på Åsa. Martin och jag kände att vi mest var "på" varann hela tiden, så vi bestämde oss för att testa att inte bo ihop, och det har funkat mycket bättre! :) Nu bor jag istället med fina Johanna! Martin och hon bytte helt enkelt rum, och vi har fått det jättemysigt. Väldigt tjejigt, men mysigt! Vi har fixat grymma spellistor till spotify och har numera en dubbelt så stor garderob än tidigare. Saknas bara en stor och fluffig matta så vi kan sitta på golvet och hänga med folk. Martin har också fått det mysigt, fast mer åt "hänga longboards, skor och kepsar på väggarna"-hållet. I den aspekten är han nog lite glad att slippa mig. :)


Kläääääder och skooooor! Det suger dock att vi inte har samma skostorlek. :)


Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0