break the beat!



Nu är det på riktigt! Fram tills nu (en månad har redan gått!) så har vi hållt på med hiphopens roots. Vi har haft salsa, social party dancing, afrikanskt, swingdans och rocking. Men idag körde vi stenhårt på breaking hela dagen med mr Freeze. Så jävla kul! Och svårt! Men kul! Who knew? Jag som alltid har tyckt att breaking och popping är typ det tråkigaste ever njuuuter av roliga klasser här. Yehey! Vi avslutade med att titta på en dokumentär som heter From mambo to hip hop, det är så himla intressant. Och ju mer man vet - desto sjukt mycket roligare är det på klasserna.

Vad som känns lite sämre är att jag känner mig lite löjligt småförkyld just nu. Jag vill verkligen kunna köra fullt ut nu, och det vore så himla trist att bli sängliggande. Jag föröker sköta mig så gott det går, men de flesta har kännt av något så det har vl spridit sig I guess. Men imorgon har friskvårdarna anordnat en massa aktiviteter hela dagen, så där blir det lite vila. Jag ska gå på massage och svampplockning. Aaaah. Leivet äer brau feint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0