vårt casa!

Kom på att jag inte visat hur vårt rum ser ut! Det är riktigt trista 70-talshus vi bor i, med bruna karmar och sjaskiga halvvita väggar, brun plastmatta på golvet och bara halvfungerande element. Dessutom delar vi rum med ett flertal spindlar och aggressiva myror som visar sig då och då. Men vi har ändå lyckats göra vårt rum riktigt mysigt trots allt! Det handlar om att få upp så mycket på väggarna det bara går, annars tar depressiviteten över. Vi behöver egentligen bara en schysst matta, eftersom vi ofta sitter på golvet och hänger. Jag trivs som fina fisken! :)


Jag sover som en prinsessa i min säng!


Miss Yoyo, aka Johanna!


Och så andra sidan.

Kommentarer
Postat av: Elin

Mysigt ni har fått det!

2011-10-26 @ 23:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0