längsta dagen ever!

NU är jag ledig! Vi har haft klass precis hela dagen, mellan halv nio på morgonen till nio på kvällen. Vi började med lite dansmetodik på morgonen, alla i klassen ska hålla en övning för varandra så vi kan ge feedback på vårt sätt att undervisa. Jag höll en kort bollywoodövning igår och fick massa bra kritik, så det känns ju skönt att jag gjort något rätt under de åren man undervisat! :) Efter metodiken hade vi house med Martin, och sedan marknadsföring hela eftermiddagen. Men vi var inte klara där inte, utan efter middagen tittade vi på en dokumentär om hur housemusiken utvecklades och sedan dansklass igen.

Det verkar som att lärarna gillar oss! Martin ville aldrig sluta undervisa oss, och hänger hellre här ute än drar tillbaka och har klass i Stockholm. Hehe. Många lärare har också sagt att vi är så himla trevliga. :) Yaay! Men nu hinner jag inte sitta här, vi ska bort till vår mentor Linda och ha fikamys med klassen om en kvart. Det är lite så vi jobbar här ute i skogen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0