klassens första gig!

Hej fina cyberkompisar! Jag är ganska glad idag, har fått träffa bästa Karin som kom till Åsa för att hålla en workshop i optimal rörelse. Alla gillade henne och både Linda och Frida (mentor och studierektorn) vill ha henne här igen för dansarnas skull. Såklart, hon är ju bäst. :) Och efter middagen drog vi in till Katrineholm för att dansa lite på ett kulturaarrangemang vi fått ett jobb på, vi drog upp på scen med bästa energin och hade asroligt! Det var länge sedan jag stod på scen nu, denna gången housade jag bara. Fett kul!

Annars har jag och Johanna syndat lite och stängt in oss på vårt rum för en tjejkväll. Myst och haft riktigt tjejsnack om allt som händer på Åsa. Smekmånaden är definitivt över och just nu är det lite krabb i alla möjliga hörn. Det är lite deppigt och förvirrat överlag. Det finns inget som liknar detta, att bo och leva såhär. Vilket för med sig sina egna konstiga problem.


Fina, glada, galna dansare! ♥

Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha, eey!

Jag köpte den för mina egna välförtjänade pengar ;)

Just nu har Jag det lite körigt, men försöker planera in ett besök snarast inom några veckor ((:

Verkar som att ni dansar på som galningar, hoppas foten är bättra!

Kärlek!

2011-10-06 @ 13:08:34
Postat av: Amanda

Hoppas allt löser sig och så, bara hör av dig om det är något :) du är saknad! <3

2011-10-06 @ 20:10:01
URL: http://samanda.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0