from Åsa to Asa

Det blev ett jättemysigt litet kalas med familjen idag för att fira mamma. Hon fick extraljus till bilen och presentkort på skönhetsbehandling och blev jätteglad! Det bästa är alltid att blanda funktion med lyx, då blir en Hartonen glad. ;) Jag följde sedan med syster och Axel hem till Kråketorp utanför Asa. Tänkte stanna till tisdag morgon och bara mysa. Så himla roligt att se Lisas mage nuförtiden! Hon har bara cirka en månad kvar på gaviditeten och ser så konstig ut! Lika smal som alltid, men med en söt bulle på magen. Det ser helt ärligt ut som om hon har svalt en stor ballong! :D Jag kan inte låta bli att skratta när jag ser henne, för det ser verkligen knasfint ut. ♥


Vi bakade scones och drack te när vi kom hem. Mysigt!

Jag har förresten ingen täckning alls här ute, så vill nån nå mig så är facebook definitivt bästa sättet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0