extraordinary people in a ordinary place



VEM VILL INTE HA EN HÄSTMASK LIKSOM?!

Hur är det med er? Jag har lite dålig bloggkontinutet nuförtiden, ha lite tålamod med mig. Det är mycket nu. Men nu så, nu vil jag talas vid lite med er igen! Helst framför en mysig brasa, how great would that be? Jag längtar så himla mycket till höstlovet, när jag ska hem till Växjö och mysa. Jag saknar fina familjen! Pappa har alltid en brasa igång. :) Aah, memories...

Annars då peeps? Jag har inte haft så jättemycket för mig, haft en lång dag idag. Vi hade grym fys på morgonen, sprang intervaller och hade roliga styrkeövningar, och sedan popping på eftermiddagen. Behöver jag säga att min kropp kommer vara död imorgon? Trots att jag var och fick massage av friskvårdarna på kvällen så kommer det nog kännas ändå. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0