entrance to heaven!

Jag och miss Yoyo fick äntligen tummen ur rumpan och fixade till en finfin dörrskylt så att ingen kan missa var vi håller hus! Det tog ett bra tag att sitta och klippa ut alla bokstäverna ur en gammal Veckorevyn, men det var ändå skönt tidsfördriv för hjärnan som slapp tänka på sitt. Vad tycks? Jag blir glad varje gång jag ska till rummet iallafall. :)



För er som tycker det ser lite rörigt ut och har svårt att läsa (hur man nu skulle kunna ha det?):
HEJHEY
WELCOMEN 2
HALVIN & YOYO
WHO BOR HERE!
KNACK ON THE
DÖRR, YOU ARE
ALLTID VÄLKOMMEN
AT OUR CASA

fred.

Kommentarer
Postat av: MaestroMarz

Tuuung dörr! :D

Undrar vad kärringarna i trappuppgången skulle tro om jag gjorde likadant! Bud på att!

2011-10-11 @ 23:30:41
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0