embrace

Det är dags för förändring. Det är redan på gång, och nu är jag mer redo än någonsin. Det började lite långsamt med att jag valde att satsa på mig själv och flytta ifrån invanda och trygga mönster, för att sedan stega iväg till sådant jag aldrig hade kunnat gissa mig till för ens en månad sedan. Jag tänker embracea alltihop, andas in och flyta med, nu ska jag sluta försöka kämpa emot. Nu händer det. Nu blir jag den person jag är menad att bli, iallafall ett steg i rätt riktning. Jag har Karins text lite i baktanken, det ger tröst och uppfriskande tankar.

"Nu går vi in i ett högre medvetande, enligt Mayakalendern. All evolution, all utveckling hittills, har varit för att föra oss fram till idag. Människan är nu tillräckligt utvecklad för att gå vidare i gudomligheten, se ljuset i sig själv och andra. Vi går nu in i en helt ny fas, som kommer att betyda insikt, hjärta och hjärna i harmoni och samklang med universum."


Queen of my own life.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-10-15 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0