not so lyckliga gatan

Åååh jag blir irriterad! Jag har gått och stört mig på att linjerna är ojämna i min senaste tautering ett tag nu, och idag tänkte jag ta tag i det och gå in och fixa det. Jag gjorde den på Lyckliga gatan i somras, bara precis innan jag flyttade. Men så säger snubben att det är svårt att få det jämnt med skuggning över huvud taget, jag valde nämligen att använda en grå nyans istället för den vanliga svarta. Jag tycker den är fin när den är lite mer subtil sådär. Men han sa minsann inget om det när han tatuerade! "Höddudu du tänk på att det kan se crappy ut eftersom vi använder grått, flicka lilla." Inget alls.

Vad jag har att välja på nu är att istället fylla i alla linjer igen, fast med svart bläck denna ången. Eller så kan det bli lite bättre om jag väljer att färglägga ugglan. Eller så får jag helt enkelt vänja mig vid att den är ite ojämn. I think I have to go with that, iallafall för nu.


Kommentarer
Postat av: Josenfin

2011-11-02 @ 03:21:48
Postat av: Josenfin

Det är ju ingen som kommer titta länge och noga på ugglan förutom du. Jag tycker den är ypperligt fin som den är!

P.S mitt blåmärke är brutalt >:(

2011-11-02 @ 03:24:41
URL: http://yooursofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0