long time no see



Heej alla! Det har varit väldigt tyst här på bloggen i några dagar nu, jag vet, men jag har inte riktigt haft tid. Varje gång jag har satt mig ner för att blogga lite så har något annat dykt upp, men nu kör vi! :)

Vi hade ju Yeya på hiphopen i torsdags, och jag var inte alls pepp på klassen ifall hon skulle köra på med sin tråkiga attityd. Men det slutade med att det var jättekul och att hon var supertrevlig! Så himla roligt då, vi fick göra en riktigt smörig koreografi (som ni ser ovan, hittade en inspelad från NY). Om hon fortsätter vara sån här så vill jag jättegärna ha henne igen. Kuliiigt! Sedan avslutade vi danseckan med lite asnice locking för Oskar, vilket alltid är grymt! Nu taggar jag om till en ny vecka, popping is coming up imorgon! Whoop whoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0