kalmar


Whoopie där roffade Maja åt sig hela blixten!



Mmmm har precis ätit lite, så tänkte passa på att blogga lite medan jag sitter och försöker komma ur paltkoman lite. Jag har haft en jättemysig dag i Kalmar idag! Vi var där runt lunch och han strosa runt på stan och äta lite innan vi åkte hem till Simone som bor och pluggar där. Köpte hem en skitsnygg t-shirt från H&M, men jag hade tänkt klippa lite i den, så den kan ni få se senare. :) Jättemysigt att fika lite och catch up med Simone, Rosanna och Maja! Vi var hemma runt halv nio igen, och snart tänkte jag och Maja pysa ner till Lagerlunden för en drink eller så. Förhoppningsvis med sällskap av Kajsa också!

Kommentarer
Postat av: BAJS MALIN

Hhahha Maja som redan är blek ^^ Hoppas ni får en awesome kväll :D Nu vill jag köpa ballerina! :(

2011-11-02 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0