crappy day

Gah jag har varit på så himla konstigt humör idag! Jag vaknade av att hela rummet var fyllt av solsken, vilket ju = bra grej att vakna till. Men istället har jag växlat mellan små psykbryt till att vara helt disträ och till att flumma ut helt. Woaahooo! Fick dessutom finfin sjönsång för mig i matsalen vid lunchen, snälla Kasper hade lyckats facerapea mig så jag fyller år idag istället för i augusti som jag vanligtvis gör. Värsta, går inte ens att ändra tillbaka datumet på dirren, måste vänta med det. :P

Hade ju popping idag också, gick inte alls bra - var helt borta. Men hade sedan utvecklingsamtal med Linda och Freeze på eftermiddagen, och det var skönt att höra fin positiv feedback på hur det har gått hittills. Måste bygga upp min överkropp dock, jag är en svagis. :)


Det bev en liten spontan photoshoot i matsalen i fredags. Me, Dawda and Karin is FIERCE!


Elmaze, Yoyo och praktikanten Amanda på andra sidan! Varför tänkte aldrig jag på att praktisera på ett sånt här ställe? Fett!


Jag har de absolut finaste vännerna, no doubt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0