you know I love your brown eyes

Laura och barnen har tagit sitt pick och pack och lämnat Växjö för den här gången, jag knatar omkring och är hes. Huvudet känns bättre än igår, nu är det mest bara lite halsont och heshet kvar. Håller tummarna för att det inte blir värre än såhär, nästa måndag är en viktig dag som jag MÅSTE vara frisk till! Hur mår ni? Jag gissar på att många är lite halvkrassliga med tanke på att folk knallar omkring barbenta ena sekunden, och sedan inte tillräcklligt påklädda när det började snöa och ha sig i veckan, för att gå barbenta nu igen. Jag klär på mig en massa oavsett, haha!

Well, what´s up today? Jag vågar inte riktigt sitta ute i bikini hela dagen, men ska ändå sätta mig på balkongen och planera inför veckan lite. Vad ska ni hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0