I´m on the right track baby, I was born this way!

Hey peeps. Har ni haft en fin dag? Vad har egentligen hänt med den sköna sommarvärmen? We miss you, sun! Kanske lite bra ändå i och för sig, det är ju bra mycket lättare att koncentrera sig på tråkigare jobbmåsten när solen inte viskar efter en!

Meeen whaddaaaap annars? Jag känner mig helt uppe i dansen just nu att jag knappt vet om ifall det händer något annat. Så. Händer det något annat kul där ute?  Vad har ni för er? Jag har svårt att få in att man faktiskt kan göra annat än att dansa vid den här tidpunkten på året, maj är månaden allt händer. Men det är roligt såklart!

Jag är by the way sjukt nyfiken på fröken Gagas senaste. Har ju release om bara några dagar, blir spännande att höra. Väldigt kul att hon fortfarande klarar att chockera, men allra mest spännande kommer det nog fasen bli att se hur hon blir som äldre. Kruttant i salladsjumpsuit med njurhalsband och frukthatt. Det lär bli svårare och svårare iallfall. De flesta artisterna går mot det extrema och konstiga nu. *likey likey*


Sjukt snygg tunnelbana! Vem vill inte ha en Gagafierad kollektivtrafik?

Kommentarer
Postat av: Mariel

Menar du The edge of glory så är den redan ute, eller är det en ännu nyare???

2011-05-19 @ 23:52:34
URL: http://millionfaces.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0