trött men glad tjej



Amagaaaad. Jag är verkligen helt slut i kroppen. Fysiskt och psykiskt färdig. Men också fett nöjd med dagen! Vi började köra hemifrån vid sju igårkväll, och efter bara yttepytte vilsekörning och panikpaus så var vi framme vid halv tolv ungefär. Snackade lite med folket som går utbildningen nu och gick sedan och la oss direkt. Varken Martin eller jag kunde sova speciellt bra på hela natten. Båda var klarvakna vid sex och kunde inte sova längre.

Idag var vi och registrerade oss vid sju, åt sedan frukost och träffade alla andra sökande. Sköna människor! Rörde oss mot danssalen för att värma upp lite smått. Runt halv nio drog allt igång! Först en riktigt skönt grooveig hiphopklass med Robert Wäger och sedan en kort breakingklass med Fredrick "Freeze" Herranen. Jävligt svårt med breaking, som tur väl var tyckte alla det. Efter det körde vi våra solon, fick applåder iallafall - inte alla som fick det!

Sen var det lunch och pain in the ass-väntning på första gallringen, jag och Martin klarade oss och fick fortsätta med nästa moment. Tjoho! Och det var först intervjuer och sedan ett galet fyspass. Jävlar. Jag trodde jag skulle börja gråta där ett tag alltså. Det är inte att rekomendera att bli dunderförkyld innan audition till Åsa I tell you. Sprang en runda på tid i skogen, världens styrkepass (mest armar - ouff!!), ensamma och i par. Så jävla skönt när det var över! Nu blir det bara att vänta en sisådär tre veckor - två månader innan vi vet om vi kommer in eller inte.

Nu softar vi lite, ska snart gå och chillaxa lite med dem som bor här. Eller så somnar vi, chansen är stor. Martin har två kompisar som går här från Göteborg, så vore kul att hänga lite med dem innan vi ska åka imorgon iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0