träningsvääärk!

Damn vad stel jag har varit idag! Satt stilla i bilen hela vägen hem, vi kom knappt ur den när vi skulle pausa lite, så sjukt stela, fick vagga fram, haha! Borde egentligen gått promenader och rört på oss mycket. Well. Hann sova en timme när vi kom hem innan jobbet. När man varit iväg och träffat sjukt intresserade och dedikerade dansare blir man tyvärr lite trött på dansstämningen som finns i Växjö. Jag saknar glöden hos eleverna. Jag önskar att folk låg på och övade eller freestylade när man kommer in i salen, kämpade när något var svårt och peppade varandra mer. Jag tror det är nån grej som smittas bland eleverna just nu, kan inte komma ihåg att folk varit så trötta (och lata) innan. När en blir oengagerad dras hela gruppen med, ingen förstår vad som krävs för att bli sådär bra som de önskar att de var. Men det finns några elever som lyser upp ibland. Och det är skönt att ha dem.

Nu ska jag sova ut ordentligt, FETT SKÖNT! Sov gott!


Jag missade att ha med mig kameran hela tiden, blev typ denna bilden och en till, en suddig. 8)

Kommentarer
Postat av: Martin

bebiiii!!!!

2011-05-18 @ 10:59:48
URL: http://justswaggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0