passion for fashion, I´m addicted I suppose


Fina flickor - Fanny, Linn, Izabell, Elina, Lisa och Isabelle!


Mattias i schtekaroutfit och fina somriga Linn.


Workin´iiiit, Cissi.


Alla fina människor som var süpernajsiga som ställde upp!

Jag vaknade som en zombie idag, verkar som att kroppen tänker strejka lite efter all stress. Anyways, pallrade mig ner till Kulturama för modevisningarna som var idag. De gick bra (fort!) och tack alla fina som ställde upp! Bless ya´ll. Käkade lite sushi i solen med Ellinor, och nu sitter jag med två småpuckon bredvid mig (Marcus och Hanna) och tittar på Quangs workshop. Jag måste hålla mig lugn så jag inte blir sjuk, livsviktigt! Woaaah!

Kommentarer
Postat av: amanda

Åh så fina ni är!

2011-05-07 @ 16:45:03
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: Cissi

haha hemsk bild på mig

2011-05-07 @ 17:36:05
URL: http://cenita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0