ny dag på en ny vecka

Hej! Jag klev faktiskt precis upp, och sitter och käkar frukost. Hatar egenligen att sova bort dagen såhär, känns som man inte gör annat än sover och jobbar då, men eftersom jag gått och blivit förkyld måste jag sooooova. Även om det innebär att jag ska vara på jobbet om tre och en halv timme och måste jobba hemifrån innan dess. Bläh!

Igår planerade jag iallafall upp alla veckans klasser, och idag ska jag koreografera till ett gig och försöka hinna sätta mig med ljusscheman och kostymlistor till uppvisningen. Vilket betyder att jag från och med imorgon och framåt bara kan koncentrera mig på mig själv. Bli frisk, koreografera ett solo och träna på min freestyle, ladda mentalt och försöka njuta lite emellanåt av vädret. Wish me luck with that!

Vi ses kanske senare! :)


Slänger upp en gammal bild från när vi var ute och firade Karro i onsdags, så härlig! Lånad av Rosanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0