ny dag, nytt rep, ny klass

Nu drar jag ner till Kulturama för ännu ett rep inför uppvisningen. Idag är det sagan om Alladin som ska finslipas och se bra ut. Jag har tre grupper med, och dansar själv i Martins nummer. Kommer bli fett. Ska bara hinna öva lite på mitt eget dansande också, missade de tre sista lektionerna för att jag blev sjuk. Efter repet har jag terminens sista Dance Experience med Emelies grupp, blir lite krumping idag antagligen. Najs!

Ser fram emot allt som händer nu! Ska träffa Sanna som är på Växjövisit imorgon kväll, förhoppningsvis ska vi gå och se Movits! som spelar på Deluxe. I helgen blir det sedan årets grymmaste uppvisning, förhoppningsvis kommer Johanna som vi träffade på audition ner och går allt som det ska hinner jag till GreenCity Jam på lördag en sväng. Fett!

Nu måste jag visst skynda mig ner till dansstudion! Puss.




Jag gillar fingertatueringar. Lite svåra att dölja bara och kan se grötigt ut. Jaja, kika får man alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0