nervositet





Jag hoppas mina egoboostande tatueringar hjälper mig med att hamna där jag vill. Dansaren kommer se till att jag dansar the Elin-dance, den jag är bäst på. Fåglarna kommer påminna mig om att jag är fri som fågeln att ta mig vart jag vill, när jag vill. Och kronan kommer hjälpa mig hålla huvudet högt och ÄGA STENHÅRT! Sen hoppas jag att alla nära och kära håller sina tummar för mig och Martin på måndag.

Karin sa att jag kommer komma in om det är det jag verkligen vill. Jag hoppas att det är det jag verkligen vill. Men är det inte det jag verkligen vill så kommer jag antagligen hamna i Stockholm, och då är det nog det som är det jag verkligen vill. Oavsett vad, på måndag dansar jag rumpan av mig, har fett kul och njuter. Kommer jag in, kommer jag ha världens bästa år! Kommer jag inte in, kommer jag ha ett grymt liv i Stockholm, fullt av dansande ändå! Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Martin

U goo gooo goooooo!!! My love U got it!!!

2011-05-12 @ 23:56:13
URL: http://justswaggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0