jag köper fasen aldrig smink



Men idag gjorde jag det! :) Finfin ögonskugga och löövely rosa läppstift på det! Martin har bal på fredag och jag har fått äran att agera baldejt. Fancy that! Eftersom jag redan har varit på bal förut (ehum, två gånger till och med..) så slipper jag balklänningsstressen. Jag vill absolut inte ha någon klassisk balklänning denna gången, men jag hittade en urtjusig grå klänning på H&M när vi var i Göteborg. Jag vet, grå klänning låter inte så spännande men den är verkligen superfin!

Mamma och jag var nere på stan idag och letade efter lite detaljer till. Efter att vi varit över hela stan hittade jag en puderrosa lackväska (också på H&M, yaay!) som kommer funka kanon med mina guldklackar till. Ni får se när vi väl kommer dit. Jag hade tänkt mig snyggt sotade ögon och ett ljust, matt rosa läppstift till. Och så en sådär slarvigt uppsatt knut vid ena sidan. Tror det blir jättebra. Don´t you think? Ska bara få det att se så bra ut som jag tänker mig det. Någon som är bra på att sminka och styla hår som har lust att hjälpa på fredag? 8)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vill hjälpa!!!! :)

men fan att jag är på tylösandspa då:/

2011-06-01 @ 19:46:51
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0