feta workshops i sommar

Hej hej, hemskt mycket hej! Jag lämnade in min kamera på lagning igår, så nu kommer jag vara utan i upp till två veckor! Väldigt illa vald timing, med tanke på att Martins bal och student är inom två veckor. Jag ska rota upp min gamla som ligger någonstans i källaren och se om jag kan få till lite bilder som duger tills min orangeing är tillbaka. Men ni som tar bilder i sammanhang där jag och Martin är med, skicka gärna! :D



Jag har softat runt nu efter uppvisningen, njutit av att chilla lite. Men snart ska jag sätta igång sommarträningen big time! Ser verkligen fram emot Summercampet på Åsa med fina folk från Kulturama! Och jag skulle verkligen vilja ta mig upp till Stockholm för att kolla in Bouce Summeramp i år. Sista veckan kommer Gus Bembery och håller workshops, och det är lite för bra för att missa! Han kör riktigt tung hiphop, men är känd för att vara jättepedagogisk. Vi får se om det blir något av det! Vore grymt iallafall! :) Måste också springa, gymma och stretcha som en liten tomte, måste vara redo för kursstarten på Åsa också! Wihoo!

Kommentarer
Postat av: vitsoppan

firar min första bloggkommentar med att meddela att jag har minsann plats nummer 3 i väntelistan till summercamp! det är rätt najss ;)

2011-05-31 @ 22:55:39
Postat av: elin har ordet

feeett, ring ofta och kolla hur det går! :D inte långt kvar nu!

2011-06-01 @ 01:25:11
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0