day two - captains logg

Jag har haft världens bästa helg! Föreställningarna gick jättebra, och On Stage fick köra Bad Romance som extranummer efter applådtacket på båda showerna, and they killed it! Blev riktigt grymt. Vid sena showen fick jag en present av min chef som tack, och då kunde jag inte låta bli att börja böla, speciellt när On Stage började dansa. Tårarna rann och det blev ett jättekramkalas. Kommer sakna alla underbara och superfina elever! Fick hur mycket blommor som helst, hade knappt vasar till alla! Efter att vi packat ihop allt och lassat av all rekvisita på Kulturama igen kom Marcus, Hanna, Elina och Fanny förbi, myste med att titta på förra årets uppvisning. Bilder från söndagen kommer senare idag!

TACK ALLA UNDERBARA ELEVER SOM STÅTT UT MED MINA FÖRVIRRADE LEKTIONER UNDER DE HÄR ÅREN! FORTSÄTT DANSA OCH SÅ SES VI! KÄRLEK!




Fina blommor i stora lass, godis och snacks och kärleksbrev. This is lovely! Bless you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0