jag äter min keso med en massa citronpeppar på, hur äter du din? :)

Jag har haft världens skönaste dag! Tog en ordentlig sovmorgon och sedan bara myst runt. Plockat iordning lite och smörjt in brännsår of all kind på knäna. Nu sitter jag och stoppar i mig lite mellanmål innan jag ska ner till stan. Tänkte hinna med lite ärenden innan min ragga börjar. Efter det blir det förfiesta at our place och utgång! Tjoho!

Och ni som inte har något för er idag kan ju kuta ner till Norrtull. Nu vid 17 har Stockholmsbaserade Quack Pack workshops där i hype och LA Style! Jag hade tänkt gå på den inplanerade workshopen på Move It nu på söndag, men tydligen var den inställd. Så ni som har chansen - dansa och ha skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0