inte som alla andra, men bättre än bäst

Sover ni ännu? Förhoppningsvis. Jag ska precis krypa ner i sängen jag också, och krama på min fina Martin som redan ligger och snarkar. Det har varit en galet lång dag, idag också. Never ending, inte denna veckan i varje fall. Maja (hemma en vecka från Stockholm!) och Rosanna (hemma igen från sin resa, kortare än väntat!) kom hit en runda på förmiddagen. Snackade och tittade på bilder från Rosies Kinaresa. Sedan möte på kontoret innan jag planerade och hade mina klasser. Maja har åkt för en stund sedan, vi tittade på film efter att jag slutat jobba.

Imorgon blir det till att hårdträna med Josenfin innan vi kör genrep inför torsdag. Ouh! Det kommer bli en bra show, det är jag säker på. Jag är glad att Martin och Sofia kört på ett mer annorlunda tema. Det är spännande att gestalta människans mörka psyke, definitivt inte något jag brukar få göra på scen. Kom gärna och titta, det vore verkligen roligt att få köra för en fullsatt aula, med tanke på att vi endast kör en föreställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0