vinnarskalle

Okej, it´s on! Min brorsaPT Eric körde en massa tester med mig idag för att vi ska ha något att gå efter i sommar. Jag sprang Coopers test (springa så långt man bara kan på 12 minuter) och sedan en massa styrketester. Det gick rätt hyfsat ändå. Mamma passade också på att komma för att bara titta på, jag drar alltså publik, eeeh! :D

Mitt största issue är att jag inte har någon vinnarskalle. What so ever. Att springa är värst. Att tävla mot någon i löpning ännu värre. Istället för att plocka fram lite jävla anamma så blir jag mest blasé och skiter i vilket. Jag har alltså aldrig nånsin brytt mig om hur långt eller hur snabbt jag springer. Springer jag så är det för att vara hälsosam. Vilket resulterar i att jag har jättesvårt att pusha mig själv till bättre och bättre resultat. Jag skulle lätt kunna jogga på i ett år, samma runda och inte ha en aning om ifall jag blivit bättre eller sämre. Blah!

PT-Eric har lite att klura på nu. Jag ska få monsterpass så att jag är på bristningsgränsen till vad jag precis klarar av säger han. Ehehe, spännande! Jag är iallafall pepp på hårdträning i sommar! Och på Åsa kanske jag blir världens tävlingsnörd, who knows!


Svettig, trött och glad efter lite springande.


GRAAAAOOWWRRR! Lite jägarsits sådär.


Impossible is nothing. Yeah.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra idag sötnos? =)

2011-06-14 @ 02:19:07
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0