Vi-Ska!

Hej hopp! Jag kom hem tidigt, redan halv två eller så. Promenixade hem jag också när Hanna och Marcus ville dra. De är båda sjuka och jag fick dras med huvudvärk hela kvällen. Lite synd, jag var pepp på fest! Fast jag hade väldigt roligt den tiden vi var ute ändå! Och hemma, innan vi drog ut också för den delen. Det kändes finfint också att Martin i bandet Vi-Ska! som hade releasefest fixade in både mig och Hanna alldeles gratis. Tjoho på det! Jag känner mig fuskpigg nu, sådär så man skulle kunna dansa tills solen går upp fast man egentligen måste spärra upp ögonen för att man är så trött. Dags att sova kanske. Här kan ni iallfall lyssna på några av bandets glada baktakt som ligger ute på Spotify! Sov gott little monsters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0