studentveckan dag ett - it´s Marieeeel!



Jag hann inte kolla in några utspring eller flak tidigare idag, har varit hemma och storstädat. Blev inte riktigt klara, jag ska erkänna att jag var lite trögstartad när Martin ändå var på skattjakt, men sen kom vi igång. Jefflar i att! Passade till och med på att putsa fönstren, nu ser man ut istället för en massa nos och tassavtryck a la Charles. Får fortsätta imorgon och få allt färdigt, Martins familj kommer ner från Göteborg också på kvällen. Fixi fixi tills torsdag!

Men senare idag hade vi iallfall tid för att möta upp Marcus och dra till Mariels (min gamla elev sedan hyfsat länge) studentmottagning på söder. Kom precis till maten, grymt gott! Satt sedan ute och njöt, käkade och drack lite. Av någon anledning lyckas vi alltid hålla oss kvar bland de sista, älskar att mysa runt på studentmottagningar! Folk är glada, man äter och dricker gott, folk kommer och går lite och det är allmänt chill stämning. I like! Framåt kvällen kom en massa musiktilläggare och sjöng för studenten. Sen drog vi hem och nu myser vi i soffan. Lovely!


Hahah bästa bilden! Ni är så fiiina!


Ja får alltid till min flabbmin på bilder. Fotogenisk, njäe.


Boink boink!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Y U no put up Svärmorsbild? Tycker det är nästintill lite för mycket fuleribilder på mig! :D



Sen kanske man kan använda den till Ensam mamma söker! Bwahahha :D

2011-06-08 @ 01:10:14
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/
Postat av: Mariel

Hahahah fulaste bilden på mig och Marcus!!! Tack för att ni kom igår :)! Och haha har boink boink på film! Sjukt kul!

2011-06-08 @ 12:20:30
URL: http://millionfaces.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0