opa opa!!



Det var ett kanonfint bröllop ute i St Sigfrids kapell vid Kronoberg. Litet, mysigt och intimt. Brudparet var vackra och extra fräsiga när de körde upp i porschen. Efter ceremonin mumsade vi på god mat och lyssnade på tal och sjöng. Jag satt mest och var nervös, drack ingenting heller. För vid halv nio dök de här tjejerna här under upp! Amanda fick tyvärr inte var med på bilden för hon hade bråtton hem igen direkt efter att vi dansat.

För en gångs skull var jag nervös som ett litet barn i tandläkarsitsen, jag har ju faktiskt inte dansat med On stage på hur länge som helst. Bara för att jag gjort koreografierna betyder det verkligen inte att jag kan dem särskillt bra själv, haha. Dansade ganska dåligt men fick komplimanger för min utstrålning, så jag är nöjd. Tack tjejer för att ni ställde upp!

Fanny, Josefin och Hanna stannade sedan kvar på festen, och vi dansade rumpan av oss på dansgolvet resten av kvällen, himla trevligt. Fanny hängde sedan med hem till oss och sussar sött i gästrummet, och jag ska nog gå och lägga mig nu jag också. Sleep tight fellas!


Kommentarer
Postat av: Amanda L

Aaahmen jag fick ju speciallänk ist för bild, inte illa! ;) Gött att det fortsatte med massa dans sen efteråt! :D

2011-06-05 @ 18:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0