jobbelijobb

Hua, jag hade glömt lite eftersläntrande jobb såhär i sommarvärmen (sommarregnet?) som jag fick ta mig i kragen och ta itu med idag. Inte alltför roligt att sitta och knåpa ihop studieplaner för hiphop och ragga när man hamnat i ledighetsmode I tell you! Men nu är det gjort iallfall, även om jag gnällde för det där ett tag. :)


En gammal video från en raggaklass i höstas.

Annars så har jag haft en fin dag! Jag mår bättre, det är mest lite tjorvigt i halsen och lite snorigt kvar. Var nere på stan och fixade lite ärenden - hämtande ut linser, köpte kosttillskott för håret och ricinolja (hehe, även kallat laxeringsmedel) för att ge mig på någon skum "få håret att växa en himla massa"-kur. Passade på att strosa runt och fika med Maja och Rosanna samtidigt. Efteråt kom Spångis, Fanny och Marcus hem till oss för att titta på Avatar. Älskar den filmen, så fin!

Haha, hittade lite fina bilder på kameran som jag gissar tog när jag var och hämtade mitt glas vatten nere på Kulturama. Era buesungar, heahea! :D


Fina foten fick vara med, tydligen!




Kommentarer
Postat av: Fanny k

Hihi rätt så busigt, ohja! (a)

2011-06-23 @ 04:51:08
URL: http://theworldsgreatestkarlsson.blogg.com
Postat av: Amanda

fy vad vi är söta ;)

2011-06-23 @ 09:22:21
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

duktiga de i videon :)

2011-06-23 @ 20:20:17
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Varning för ricinolja i håret! Eg en ganska torr olja men väldigt tjock och fet i konsistensen. Svårt att få bort utan att det känns som man har en hinna kvar.

2011-06-24 @ 10:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0