förmiddagshäng


Doin' it like Elvis. Yah. Eh hehe.


Köpte en ny fin sjal på Gina idag! Och hade på mig mitt grymma kranie jag köpt på Vila för ett tag sedan. Likey like!

Drog en repa till Grand Samarkand och sedan stan med Rosanna och Hanna idag. Hur skönt som helst ute! Satt och delade på en pizza med Martin och dinglade med fötterna i vattnet, Rosie behövde bakismat och vi blev mest så himla sugna! :) Sen var vi tvunga att åka hem för att tvätta. Vi lyckas alltid missa lite av tvätttiden så vi hinner aldrig färdigt och måste tvätta jätteofta istället. Hemskt irriterande mr!

Jag älskar verkligen att vara ledig på riktigt och kunna njuta av vädret! Jag slet nu under terminen så ledigheten är välkommen! Och på tal om det så måste jag ner till jobbet en sväng nu för att låsa efter balettcampet, hehe. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0