bläh

Jag hatar att vara sjuk! Jag skulle mycket hellre kunna hänga med buddies och träna. Jag köpte ett sommarkort på Idrottskliniken för 550 kr, so far har jag bara varit där två gånger. Ja, alltså har jag lagt ut 275 spänn per träningstillfälle. Det känns lite väl dyrt. Så himla irriterade att bli förkyld. Men jag får skylla mig själv, jag har varit sämst på att tänka på vad jag stoppar i mig på sista tiden, och glömt att ta mina grymma kosttillskott alldeles för ofta. Fett tråkig blogg när jag är sjuk också, får bättra mig lite idag!



Kommentarer
Postat av: vitsoppan

fyfan vilken faker! hahah du ser ju såå himla sjuk ut ;)

2011-06-21 @ 15:53:39
Postat av: karro

DOOOH!

bli frisk så vi kan leka!

2011-06-21 @ 16:38:13
Postat av: elin har ordet

hahaa men åååeeeh! jag tog ju en gammal bild jue! jag satt till och med och funderade på om jag behövde skriva under att den var gammal, men tänka att alla skulle fatta juu! utom du fröken vitsopp!

2011-06-21 @ 23:53:32
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: fröken vitsopp

hahah, gammal som i hej jag har en helt ny shortsdress på mig ;) hihi tokfia

2011-06-22 @ 15:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0