hemma ♥

Har ni haft en härlig midsommar? :D Vi har haft det supernajs, men det är ändå skönt att få komma hem igen. Vi var i Borgholm hela helgen och sov i bilarna (var faktiskt ganska mysigt, fast då hade nog jag bästa sovplatsen också). Av tretton pers var typ mer än hälften sjuka också så alla hostade och harklade hela tiden, haha! Skönt att komma hem, jags ka hoppa in i duschen nu och glida ner i sköna myskläder. Ouff, that´s nice. Vad hade ni för er? :)


På ditvägen. Jag, Martin och Marcus åkte och sov i samma bil. Jag hade mitt finfina hippieband på mig! Ett långt flätat mockaband med fjädrar i ändarna.


Alltså vad är oddsen? Förra året tappade vi avgasröret på ditvägen på Majas bil. I år? Punktering! Vi fick bara köra i 80 både it och hem med reservhjulet. Maja har lite dåligt inflytande på den där Volvon...


Soool! Vi knatade in på campingen och lånade lite gräsmatta för ölbrändboll. Ingen kunde reglerna, vi spelade och drack lite hur som helst istället.


Hela gänget! Ellinor, Martins fot, Maja, Quang, Adde, Ola, Malin och så Marcus, Rosanna, jag, Emelie, Max och Viktor!


Kärleksbänk!
Idag, när vi käkat pizza innan vi drog hemåt.


Vi kollade runt lite på stan, köpte en snygg t-shirt för en hundring.

Kommentarer
Postat av: fröken V

fedt najs bajs! sicken tur att ni lyckades ta er ur sorgen efter förlusten av mig och lyckades ha liiite kul iaf :) good for you guys! ;) hihi

2011-06-25 @ 18:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0