big out baby

Hellou cyberkompizar! Haft en bra dag? Jag har äntligen fått tummen ur och rensat big time i min garderob. Storrensarn, till er tjänst! Nu slipper jag alla de där kläderna som egentligen inte är min stil längre, och sådant som jag faktiskt inte har använt sedan jag rensade sist, typ förra året. Vilket var en hel del, eftersom jag ändå har haft plats för det i vår jättegarderob, men på Åsa blir det annat. Hmm.. borde kanske fixa en sån där fancy klädstång alla modebloggare har?

Vi hade en On Stageträning idag också, och efteråt passade Amanda, Elina, Fanny och Josefin på att hänga med hem och rota lite i högarna. Så nu ser det istället ut som ett bombnedslag i gareroben, haha! Men det är fortfarande en massa kläder kvar, så let me know ifall ni vill komma och kika. ;) Jag behöver bli av med det innan vi flyttar, och jag skulle ha försökt sälja en del ifall jag hade haft tid. Men hey! Nu blir det lite happymaking bland tjejerna istället!


Nu har jag egentligen plats för en sån här fin outfit, men jag måååste nog hålla garderoben så liten som möjigt. Gah! Fina bilden hittades här.

Kommentarer
Postat av: vitsoppan

you know i wanna come and kikelikika lite :D so spara lejte for meee när jag kommer hem frn mallis (a)

2011-08-01 @ 08:34:36
Postat av: elin har ordet

Haha kan inte lova att det finns så mycket bra kvar då, men apselut!

2011-08-01 @ 09:52:21
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: CJ

Gillar bilden!

2011-08-01 @ 11:03:13
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0