friday night

Oh hai there! Haft en bra lördag so far? Det är ju faktiskt lite sol nu så jag har passat på att vara ute en sväng. Det verkar som att ösregnet kommer på nätterna. Jag fick gå hem i kallt regn igår utan jacka, hann aldrig hem och byta innan vi skull epå bio och sedan 4 krogar. Såg iallafall Harry Potter igår med fina dansargänget, it´s completed! Jag gillade den, fast jag måste säga att jag ogillar sista scenen, precis som sista kapitlet i boken. Känns lite krystat. Men överlag, jag har växt upp med mr Harry, likey like. :) Efteråt drog vi till 4 krogar, de andra fortsatte mot Deluxe men jag pallrnade mig hemåt ganska tidigt.






Kommentarer
Postat av: pancake

åh, jag vill också se slutet på HP. Brian Albus Dumbeldore.

2011-07-23 @ 15:57:22
Postat av: elin har ordet

Så himla sevärd! Go seeeeee!

2011-07-28 @ 01:13:59
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0