läskiga ungfan, hu!



Usch jag måste fuskblogga lite, för alla ville se en skräckfilm nu igen! The Omen, sett den? Himla otäckt barn som är djävulens son och grejer. Ouff! Scary scary! Jag roar mig med att titta runt lite på dagens bildskörd, sååå fina fina bilder! Man ser knappt hur jag klippt mig dock, har bara toppat lite och så fick de platta det. Det värsta jag vet är när man har varit hos frisören och de ska styla till håret som de tycker det ska se ut. De ska alltid krama fram varenda liten lock så man ser ut som värsta krulltotten. Yff!






Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: haha ja, han fick ett litet spel där på kvällen/natten. :p glad to help, det var kul! :)

2011-07-19 @ 20:50:59
URL: http://theworldsgreatestkarlsson.blogg.se/
Postat av: Micha

Jag har sett The omen.. hemsk film. Snygga bilder på mig btw. Kyssar!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-21 @ 02:12:54
URL: http://peanutbut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0