powernappa lite



Med risk att låta som en bitterfitta, men hur kan jag lyckas pricka det finaste vädret varje gång jag städar? Idag hade jag tänkt glida på stranden hela dagen, istället för igår när vi storstädade lägenheten istället. Men men. Ska sluta gnälla nu. :) Jag och Martin har iallafall myst runt lite på stan, han behövde köpa skor och jag hittade en finfin klänning för bara femtiolappen. Var också nere vid 4 krogar vid sjön, de hade gratis salladsbuffé och dricka så vi passade på att luncha också. Bästa!

Nu ska jag nog ta en powernap innan jag hoppar in i duschen. Tänkte dra ner till allsången ikväll och se ARS, kanske blir en drink efteråt också. Who knows? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0