personalfest!

Hej cyberkompisar, hur mår ni idag? Jag tog det hyfsat lugnt igår och var hemma runt halv två redan så jag mår prima! Väldigt hungrig bara men det löser sig snart. Det var en supertrevlig kväll igår iallafall! Vi var ute på landet, i Tävelsås, och grillade, chillade och pratade en massa. Vad som är så himla bra med dansfolk är att det alltid är awesome häng! :D Love it. Och tack snälla söta Kajsa som ville vara lite fyllechaffis och hämta oss. :)

Nu ska jag bege mig ut mot landet ännu en gång, fast nu blir det Asa för att hänga med familjen och få qualitytime med syster yster! Tills dess att vi ses igen kan ni kika lite på bilderna från igår, enjoy!


Charlene dök upp och var fin!


Haha, Marcus ska ju som vanligt alltid jävlas, och det är faktiskt så att Josefin är bland de roligaste att jävlas med. 8)


Josefin och jag, vi spelade in en massa grymma episodes av vår sitcom. Stay tuned!


Ellinor och Quang dök upp lite senare efter att de jobbat, och så Mr Marcus i mitten.


Fröken stylist är alltid lika fany looking!


Och så en bild på hosten Hanna herself, lånade bilden av Amanda!

Kommentarer
Postat av: vitsoppan

hahaha vilken jävla bild x)

2011-07-24 @ 12:28:55
Postat av: elin har ordet

superfin! :D ".. so she decided on a bloooowdryyyyy"

2011-07-28 @ 01:15:32
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Charlene

Inte visste jag att jag fått vara med i din blogg! ;o) Tihi! Nice pic! ;o)

2011-08-05 @ 00:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0