oooooh no.

Det händer alltid! Utan undantag. Så fort min kamera inte vill samarbeta så kommer jag på massvis med grejer jag kan fota och göra inlägg om här på bloggen. Och just nu befinner sig min extrakamera på Emmabodafestivalen skulle jag tro, jag lånade ut den till Hanna. Darn! Måste försöka fixa det så snart som möjligt. Or I will diiiiie! Nä, men jag kommer gnälla hemskt mycket.

Annars då? Jag har mest haft en riktig päsedag, tittat på film och ätit pizza. Nu sitter vi framför SYTYCD och viftar med tårna som gömmer sig i ett par slitna raggsockor. Det har regnat hela dagen här i Växjö, jag känner hur höstkänslorna smyger sig på och jag gillar att bläddra i katalogerna med höstmode. Men så läser man hur andra bloggare i landet tydligen har strålande sol och ligger och bättrar på brännan hela dagarna. Vad hände? :O




Kommentarer
Postat av: j u l i a

är i sthlm över helgen och det har varit 30 grader varmt både igår och idag. RÄTT GÖTT! :D

2011-07-31 @ 01:50:14
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag är nog en av dem (A)

2011-07-31 @ 08:50:28
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0