one missed call... eller?

Waddaaappp! Det hände en sjuk grej för nu precis vid ett-tiden. Vi satt ett stort gäng i Marcus soffa, alla tittade på film och ingen fifflade med något annat. Alla i rummet hör att min mobil börjar ringa, men efter bara en signal slutar den. Det skumma är att det inte syns nånting på skärmen, i samtalslistan visas det inte att det ens att det har kommit in något samtal. Hänt någon mer än mig tidigare? Jag höll iallfall på att skita på mig. Tur att jag inte låg och sov, då hade jag nog blivit ännu räddare.

Iallafall, har mest chillat runt idag också. Svårt att göra annat när vädret är lite halvtrist. Vi har planerat in en Ölandstripp och sådär nu i veckan för att Micha ska få se lite mer av Sverige, miss Stockholmer som hon är. :) Under kvällen var vi en sväng hos Emma också på ett goodbyemingel. Fick amerikansk buffé och kramade henne hejdå-och-lycka-till-dansa-hårt. Hon drar till LA i ett år för att dansa, fuskisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0