nelly high heel party


Kolla vad läskigt handen smyger sig in i bakhuvudet.. :O

Whoop! Kvällen hade egentligen en massa potential att bli kanoners, men jag blev lite ledsen för att min kamera verkade pajja ordentligt. Råkade tappa den inne på Lagerlunden och efter det blev den aldrig densamma igen. Batteriet är jättevarmt nu, så jag hoppas det vill coola ner sig lite, eller så får jag gå på jakt efter ett nytt! Anyways! Jag mötte iallafall upp Rosanna vid Pressbyrån direkt efter att hon jobbat färdigt. Det var en jäkla kö in, och tror ni inte (tack vare alla taskiga brudar som lite sneaky smög in framför i kön) så tog "skolapparna" slut precis framför oss. Så det blev inga gratis heels för oss! Men vi fick iallafall två gratis drinkar och en goodiebag senare. Men tlll största delen gick kvällen ut på att köa till allt. :P

Var iallafall där med trevliga tjejer, så det var najs ändå! :)


Jag hann bara få till lite egobilder och någon hemskt suddig gruppbild innan kameran bungyjumpade utan bungy, rakt ner i golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0