livet på landet

Jag har liten miniweekend hos Lisa ute i Asa. Hur skönt som helst, det är så tyst här ute. Jag skulle nog inte vilja bo såhär, inte just nu, men det är mysigt att komma ut lite såhär ibland. Vi har gått en runda och kollat in alla hagar, sjön och husen runt omkring, vi har lagat hemmagjord lemon curd, och jag hängde med Axel ut till åkrarna för att kolla in vildsvinspåren. Normala lantisgrejer med andra ord. Jag stannar här tills imorgon och chillaxar lite, sen blir det hem till verkligheten igen med tvätt och flyttplanering.


Systern och lilla Saga i en av hagarna i närheten av huset, hästarna ville inte hälsa dock.


Skitväder, jag vill ju bada! Vi hade tänkt göra egna spaprodukter och gå ner och spaa oss i sjön. Får hoppas på bättre väder imorgon för det. :)


Kossor! De är väldigt löjliga bara. Närmre än såhär kommer man inte, annars blir de rädda och skuttar iväg.


Homemade lemon curd! Smakat innan? Hemmagjord smakar tusen gånger bättre, mmmmm!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jaa jag tror jag kan komma på good byeparteyt, kanske jobbar men då slutar jag 18 eller 19 så isåfall kommer jag efter det! :D

2011-07-25 @ 22:16:02
URL: http://lellaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0